Edukace žáků s mentálním postižením ve speciální třídě v základní škole – Bc. Petra Ouředníčková
Bc. Petra Ouředníčková
Diplomová práce
Edukace žáků s mentálním postižením ve speciální třídě v základní škole
Education of Pupils with Intellectual Disability in Special Classroom at Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá skupinovou integrací žáků se středně těžkým mentálním postižením v základní škole. Cílem práce je analýza úspěšnosti skupinové integrace žáků s mentálním postižením v běžné základní škole. V teoretické části jsou popsány charakteristické projevy, etiologie, edukace a možnosti integrace žáků s mentálním postižením. Ve výzkumné části je přiblížena skupinová integrace žáků se …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the integration of a group of pupils with moderate intellectual disabilities in elementary school. Aim is to analyze the success of the work group integration of pupils with intellectual disabilities in regular elementary school. In the theoretical part describes the characteristic manifestations, etiology, education and opportunities for integration of pupils with intellectual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u0x5q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Immigrants Integration and Public Service in the UK: Expectations and Reality
Klaudia Czimbalíková -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
Der Neubeginn – Die Integration der ausgesiedelten Sudetendeutschen aus der Region Mährisch-Altstadt in die Gesellschaft des Nachkriegsdeutschlands am Beispiel der Schicksale einiger Familien
Lucie Borkovcová -
Skupinová integrace žáků s mentálním postižením na základní škole
Monika Kimáková -
Integrace žáka s levostrannou centrální hemiparézou a lehkým mentálním postižením v kraji Vysočina
Věra Kunášková -
Skupinová integrace žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole
Eva Dufková -
Integrace žáka s lehkým mentálním postižením v běžné základní škole z pohledu spolužáků
Vladimíra Zapletalová