PR as a part of integrated marketing communication – Bc. Slávka Máťášová
Bc. Slávka Máťášová
Bachelor's thesis
PR as a part of integrated marketing communication
PR as a part of integrated marketing communication
Abstract:
The bachelor´s thesis addresses the issue of Public Relations as a part of integrated marketing communication as it is important for every enterprise, because it guarantees the consequent and sufficient communication with potential customers and key stakeholders of the company. The main aim of the thesis is to carry out an analysis of PR activities of the two selected companies. The hypothesis of the …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cn205/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Tomáš Poucha
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey -
Analýza public relations města Chrudimi v oblasti volnočasových tělocvičných aktivit
Daniel Palaščák -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game
Michal Jilka -
Tax Impact on Business Planning
Olga Trush -
Proposal of a Business Plan for a Cosmetic Studio
Diana Sokolenko