Jana HORŇÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Měření spokojenosti zákazníků bižuterie COCCO accessories

Customer Satisfaction Measurement in the Company COCCO Jewelry Accessories
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je zjištění úrovně spokojenosti zákazníků bižuterie COCCO accessories. Firma se zabývá prodejem bižuterie a módních doplňků. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část bude věnována literatuře zaměřené na marketingový výzkum a chování kupujících. V praktické části bude popsána charakteristika firmy a zboží, které nabízí. Dále pomocí …more
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to examine the level of customer satisfaction in the company COCCO jewelry accessories. The company sells jewelry and fashion accessories. My work is divided into two parts, the theoretical and the practical. The theoretical part will be devoted to literature focused on marketing research and customer?s behaviour. The practical part will describe the characteristics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HORŇÁKOVÁ, Jana. Měření spokojenosti zákazníků bižuterie COCCO accessories. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing