Kniha jako zdroj rozvoje nejen matematické pregramotnosti – Bc. Evelyn Dobešová
Bc. Evelyn Dobešová
Bachelor's thesis
Kniha jako zdroj rozvoje nejen matematické pregramotnosti
The book as a source of development not only of mathematical preliteracy
Anotácia:
Bakalářská práce „Kniha jako zdroj rozvoje nejen matematické pregra-motnosti“ se zabývá využitím knihy – nejen textu, ale i ilustrací, jako prostředku pro rozvoj matematické pregramotnosti u dětí předškolního věku. Teoretická část je věnována stručnému vhledu do oblasti matematické i čtenářské pregramotnosti a jejich propojení. Hlavním cílem práce je vytvoření souboru aktivit do mateřské školy vázaných …viacAbstract:
This bachelor thesis "The book as a source of development not only of mathematical preliteracy" deals with the use of books – not only texts but also illustrations – as means of developing mathematical literacy in preschool children. The theoretical part provides a brief overview of the areas of mathematical and reading preliteracy and their intercon-nection. The main objective of this thesis is to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j4d00/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedúci: PhDr. Eva Nováková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Panáčová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pre-school Teacher Training / Pre-school Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Matematická pregramotnost v kontextu integrálního pojetí předškolního vzdělávání
Anna Neuerová -
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mirka Helmová -
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová -
Rozvíjíme čtenářskou pregramotnost v mateřské škole s projektem Jižní Morava čte
Iva Pavelková -
Čtenářská pregramotnost ve třídách dvouletých a tříletých dětí
Lucie MÍCHALOVÁ -
Čtenářská pregramotnost a její rozvoj v MŠ
Kateřina PETRILÁKOVÁ -
Storytelling as a teaching method in bilingual preschool education
Tereza BLAŽEJOVÁ -
Mateřská škola
Eliška Holubová