Analýza marketingového mixu společnosti Oriflame Czech Republic, s.r.o. – Jan Šťastný
Jan Šťastný
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu společnosti Oriflame Czech Republic, s.r.o.
Analysis of Marketing Mix of the Oriflame Czech Republic, s.r.o. Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude identifikovat, vymezit a analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu společnosti Oriflame Czech Republic, spol. s. r. o. Základem je teoretická část s důrazem na zejména základní problematiku marketingu služeb v multi level marketingu a jednotlivé prvky marketingového mixu. Cílem praktické části pak bude provedení analýzy marketingového mixu zvolené firmy a navrhnout …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.