Jan Šťastný

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu společnosti Oriflame Czech Republic, s.r.o.

Analysis of Marketing Mix of the Oriflame Czech Republic, s.r.o. Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude identifikovat, vymezit a analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu společnosti Oriflame Czech Republic, spol. s. r. o. Základem je teoretická část s důrazem na zejména základní problematiku marketingu služeb v multi level marketingu a jednotlivé prvky marketingového mixu. Cílem praktické části pak bude provedení analýzy marketingového mixu zvolené firmy a navrhnout …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.