Analýza marketingového mixu společnosti Oriflame Czech Republic, s.r.o. – Jan Šťastný
Jan Šťastný
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu společnosti Oriflame Czech Republic, s.r.o.
Analysis of Marketing Mix of the Oriflame Czech Republic, s.r.o. Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce bude identifikovat, vymezit a analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu společnosti Oriflame Czech Republic, spol. s. r. o. Základem je teoretická část s důrazem na zejména základní problematiku marketingu služeb v multi level marketingu a jednotlivé prvky marketingového mixu. Cílem praktické části pak bude provedení analýzy marketingového mixu zvolené firmy a navrhnout …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.