Space management v TESCO STORES ČR, a.s. – Marcela Kupková
Marcela Kupková
Diplomová práce
Space management v TESCO STORES ČR, a.s.
Space management in TESCO STORES ČR, a.s.
Anotace:
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit space management ve vybrané společnosti a zjistit, jak vnímají zákazníci prostředí prodejen Tesco.Abstract:
The aim is to analyze and evaluate the space management in selected companies and see how customers perceive the environment Tesco stores.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28754
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2011
- Vedoucí: Hana Kalinová
- Oponent: Zuzana Horká
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28754
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tomáš Chlup -
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
Jan MILAN -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Ondřej Špánik -
Nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Pavla Lovčí -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martin Kolečkář -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová -
Komparace nákupní atmosféry retailu v českém a ruském prostředí
Nikita Doronin -
Nákupní atmosféra ve vybraném obchodním centru
Veronika CINÁDROVÁ