Školní hodnocení žáků 1. stupně ZŠ očima rodičů – Bc. Martina Bursíková Koldánová
Bc. Martina Bursíková Koldánová
Master's thesis
Školní hodnocení žáků 1. stupně ZŠ očima rodičů
School Evaluation of Elementary school students through the eyes of parents
Anotácia:
Cílem diplomové práce Školní hodnocení žáků 1. stupně ZŠ očima rodičů je seznámení s problematikou školního hodnocení u žáků prvního stupně základní školy. Práce je členěna do dvou částí – teoretické a empirické. Teoretická část objasňuje základní pojmy, jako je hodnocení (jeho formy, funkce a druhy), dále školní úspěšnost, vztah rodičů ke škole a školnímu hodnocení a samozřejmě specifika 1. stupně …viacAbstract:
The aim of this thesis named School Evaluation of Elementary school students through the eyes of parents aims to raise awareness in the issue of performance evaluation of pupils in primary schools. The work is divided into two parts - theoretical and empirical. The theoretical part explains the basic concepts such as assessment (its forms, functions and types), school performance and the attitude of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zdtot/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2016
- Vedúci: doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
-
Školní úspěšnost žáků v součinnosti s rodinou
Nikola HULENKOVÁ -
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Nikola Doležalová -
Formy hodnocení uplatňované na 1. stupni ZŠ s akcentem na formativní hodnocení
Kateřina Krejčířová -
Alternativní formy hodnocení žáka na prvním stupni základní školy
Lucie Čermáková -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN