The impact of POS materials on sales: LEGO Nexo Knights 2016 campaign in toy specialist stores – Veronika Kinštová
Veronika Kinštová
Diplomová práce
The impact of POS materials on sales: LEGO Nexo Knights 2016 campaign in toy specialist stores
Vliv POS na prodeje: LEGO Nexo Knights kampaň 2016 v hračkářstvích
Anotace:
V dnešním vysoce konkurenčním a zaplněném marketingovém prostředí je pro značky čím dál tím těžší se odlišit d ostatních. Toto je obzvláště výrazný problém v retail. Shopper marketing je disciplína, která se zaměřuje na zákazníky a jejich potřeby a snaží se vytvořit jedinečný nákupní zážitek a tím zvýšit účinnost in-store komunikace. LEGO si klade za cíl svým zákazníkům komunikovat prostřednictvím …víceAbstract:
In today's highly competitive and cluttered marketing environment it becomes increasingly harder for brands to differentiate themselves form others. This is especially pronounced in the retail space. Shopper marketing is a discipline that focuses on shoppers and their needs to create a unique shopping experience and thereby increase in-store communication effectiveness. Keeping in mind the challenges …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52530
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Miroslav Karlíček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52530
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Readiness of Indian Industry to Implement the Principles of Industry 4.0
Rupam Pradhan Pradhan -
Implementations of Industry 4.0 in the German automotive industry
Felix Alexander Knigge -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
The fundamental analysis of the Software industry: current trends and future expectations
Rania Yousry Salah Saadeldin -
Současné možnosti uplatnění koncepce Industry 4.0 \\Current Possibilities of Applying the Concept of Industry 4.0
Gabriela Koderová -
Controlling as SME management tool in Industry 4.0
Gengyu Duan -
Use of Internet in the Pharmaceutical Industry in China
Fang Fang -
Controlling as SME management tool in Industry 4.0
Yifei Wang