Veronika Kinštová

Diplomová práce

The impact of POS materials on sales: LEGO Nexo Knights 2016 campaign in toy specialist stores

Vliv POS na prodeje: LEGO Nexo Knights kampaň 2016 v hračkářstvích
Anotace:
V dnešním vysoce konkurenčním a zaplněném marketingovém prostředí je pro značky čím dál tím těžší se odlišit d ostatních. Toto je obzvláště výrazný problém v retail. Shopper marketing je disciplína, která se zaměřuje na zákazníky a jejich potřeby a snaží se vytvořit jedinečný nákupní zážitek a tím zvýšit účinnost in-store komunikace. LEGO si klade za cíl svým zákazníkům komunikovat prostřednictvím …více
Abstract:
In today's highly competitive and cluttered marketing environment it becomes increasingly harder for brands to differentiate themselves form others. This is especially pronounced in the retail space. Shopper marketing is a discipline that focuses on shoppers and their needs to create a unique shopping experience and thereby increase in-store communication effectiveness. Keeping in mind the challenges …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52530