Ing. Irina Islentieva
Master's thesis
Internet Marketing
Internet Marketing
Abstract:
Cílem diplomové práce „Internetový marketing“ je prozkoumat povahu jevu a analyzovat fungování a výkon PPC kampaní ve spolupráci se společností Webnode. První část práce obsahuje přehled dostupných literárních zdrojů týkajících se tématu internetového marketingu a metod provádění šetření. Druhá část se zabývá analýzou společnosti a probíhajících PPC kampaní, které se provádí pomocí inter-net marketingových …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis „Internet Marketing“ is to investigate the nature of phenomenon and to analyze functioning and performance of PPC campaigns in cooperation with Webnode company. The first part of the thesis includes overview of available literature resources regar-ding the topic of internet marketing and methods of performing the investigation. The second part covers analysis of the …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/l9vr7/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management (Eng.)
Theses on a related topic
-
Pay Per Click reklama a její efektivnost v prostředí českých organizací
Jiří KRB -
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
Jakub Černý -
Performance Marketing
Huy Nguyen -
Going from Clicks to Bricks: Online Retailers to Brick and Mortar Shops
Roberto Jose Robleto Andonie