Faktory ovlivňující úspěch malých a středních podniků – Ing. Andrea Karásková
Ing. Andrea Karásková
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující úspěch malých a středních podniků
Key success factor of small and medium enterprises
Abstract:
V této bakalářské práci jsou shromážděny informace, na základě odborných literárních zdrojů a poznatky dle výzkumu v daném podniku, o faktorech které mají vliv na úspěch malých a středních podniků. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde jsou jednotlivé faktory rozebrány a podrobně popsány, a na část praktickou, kde je analyzován vybraný podnik a konkrétní faktory, jenž na něj působí. Na závěr …moreAbstract:
In this bachelor's thesis are collected information based on professional literature sources and findings according to research in the company, about the factors that influence success of small and medium-sized companies. This thesis is divided into a theoretical part, where the individual factors are ana-lysed and described in detail, and a practical part where the selected company and fac-tors that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/t8x68/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Jiří Wagner
- Reader: Ing. Věra Sochorová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Snižování nákladů výrobní společnosti
Michal Vráblík -
Analýza možností snižování nákladů v pivovarnictví a jejich aplikace na malý pivovar
Kristýna ŠVEHLOVÁ -
Sociální podnikání jako nástroj sociální ekonomie
Soňa Kantorová -
Snižování výrobních nákladů vlivem standardizace práce
Tomáš Riemer -
Efektivnost managementu politické strany ve vazbě na podnikatelské prostředí
Jana Žáková -
Ekonomické a etické faktory ovlivňující rozhodování manažera
Pavel Tvrdík -
Inovace NIKE, Inc. jako příležitost k obchodnímu úspěchu
Marie Malkrabová -
Marketingové inovace
Mikhail Shpak