Faktory ovlivňující úspěch malých a středních podniků – Ing. Andrea Karásková
Ing. Andrea Karásková
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující úspěch malých a středních podniků
Key success factor of small and medium enterprises
Anotace:
V této bakalářské práci jsou shromážděny informace, na základě odborných literárních zdrojů a poznatky dle výzkumu v daném podniku, o faktorech které mají vliv na úspěch malých a středních podniků. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde jsou jednotlivé faktory rozebrány a podrobně popsány, a na část praktickou, kde je analyzován vybraný podnik a konkrétní faktory, jenž na něj působí. Na závěr …víceAbstract:
In this bachelor's thesis are collected information based on professional literature sources and findings according to research in the company, about the factors that influence success of small and medium-sized companies. This thesis is divided into a theoretical part, where the individual factors are ana-lysed and described in detail, and a practical part where the selected company and fac-tors that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/t8x68/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Ing. Věra Sochorová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Snižování nákladů výrobní společnosti
Michal Vráblík -
Analýza možností snižování nákladů v pivovarnictví a jejich aplikace na malý pivovar
Kristýna ŠVEHLOVÁ -
Sociální podnikání jako nástroj sociální ekonomie
Soňa Kantorová -
Snižování výrobních nákladů vlivem standardizace práce
Tomáš Riemer -
Efektivnost managementu politické strany ve vazbě na podnikatelské prostředí
Jana Žáková -
Ekonomické a etické faktory ovlivňující rozhodování manažera
Pavel Tvrdík -
Inovace NIKE, Inc. jako příležitost k obchodnímu úspěchu
Marie Malkrabová -
Marketingové inovace
Mikhail Shpak