Návrh marketingové strategie pro rodinný penzion – Lenka Lakomá
Lenka Lakomá
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro rodinný penzion
Marketing Strategy Design for the Family Pension
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro rodinný penzion. Cílem této práce bylo navržení marketingové strategie a volba nejvhodnější kombinace prvků marketingového mixu na podporu zvýšení návštěvnosti penzionu. Výzkum se opíral o teoretická východiska marketingové strategie se zaměřením na marketingový mix ve službách. Data pro marketingový výzkum byla získána prostředictvím elektronického …moreAbstract:
The diploma thesis is about the design of marketing strategy for the family pension. The purpose of this thesis was to design the marketing strategy and chose the most appropriate combination of elements of the marketing mix to support increase of attendance in the pension. The research was based on theoretical basis of marketing strategy with a focus on the marketing mix in services. Data for marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149400
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2023
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Martina Gecíková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá