Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování – Bc. Silvia Sleziaková
Bc. Silvia Sleziaková
Diplomová práce
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Fashion Marketing of the Internet – Set of Case Studies and their Content and Form Processing
Abstract:
Diploma thesis deals with internet marketing in a specific field called fashion business. The work is based on the general definitions of marketing, marketing mix, marketing communication, marketing communication mix and its instruments, techniques and activities. The work discusses the application of marketing techniques on the Internet network and work is also explained departmental issues of fashion …víceAbstract:
Diplomova práca sa zaoberá internetovým marketingom v špecifickom obore, tzv. fashion businesse. Práca vychádza zo všeobecného vymedzenia pojmov marketing, marketingový mix, marketingová komunikácia, marketingový komunikačný mix a jeho nástroje, aktivity a techniky. Dielo pojednáva o aplikovaní marketingových techník na internete a vysvetlená je taktiež odborová problematika fashion marketingu. V závere …víceKlíčová slova
Marketing marketingový mix marketingový komunikačný mix reklama osobný predaj podpora predaja priamy marketing Public relations Fashion Marketing Fashion Business internet internetový marketing marketingová komunikácia na internete webová stránka kazuistika. Marketing Marketing Mix Marketing Communication Mix Promotion Sales Promotion Personal Selling Direct Marketing Internet Marketing Internet Marketing Communication Web Page Case Study. Marketing Case Study.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hjpbw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia na sociálnych médiách a jej vplyv na spotrebné chovanie mladých ľudi
Dominika Korenková -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Využitie detí na propagáciu značkových produktov na Instagrame
Barbora Záborská -
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
Uršula Mináriková -
Vplyv marketingovej komunikácie na úspešnosť firmy na trhu
Veronika Braciníková -
Marketingová komunikácia na Instagrame fitness clubu Next.Move
Michaela Beňová -
Marketingová komunikácia startupu pri vstupe na zahraničný trh
Nicole Benedicty -
Marketingová komunikácia hotelu a reštaurácie Passage na sociálnych sieťach
Lea Antalová