Vliv značky na kupní chování spotřebitelů – Bc. Dana Vladyková, DiS.
Bc. Dana Vladyková, DiS.
Master's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitelů
The influence of brand on consumer buying behavior
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem značky Bio na kupní chování spotřebitelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.V teoretickém přehledu práce je popsána značka, kupní chování spotřebitelů, značka Bio a analýzy vnějšího a vnitřního prostředí.V praktické části diplomové práce je představena Biofarma Filoun a provedena analýza její obchodní činnosti. Dále tato část práce zahrnuje dotazníkové …viacAbstract:
The thesis deals with the influence of brand on consumer buying behavior. The thesis is divided into theoretical and practical part.The theoretical part describes the brand, consumer buying behavior, brand Bio and the analysis of its external and internal business environment.The practical part of the thesis introduces Biofarm Filoun and analyzes its business. Also included is survey, which shows level …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita péče v pobytové službě – DOZP Horní Bříza
Radek Vyhnálek -
Analýza vybrané značky z programu Česká kvalita: Q21 - prodejna 21. století
Aneta BEZEMKOVÁ -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis
Názov
Vložil
Vložené
Práva