Ing. Jan Bílek
Bachelor's thesis
Studie proveditelnosti
Feasibility study
Anotácia:
Bakalářská práce zpracovává zjednodušenou studii proveditelnosti vybraného investičního záměru, kterým je stavba rozhledny. Po představení potřebného teoretického rámce následuje zpracování jednotlivých kapitol studie. Obsah studie tvoří popis projektu, analýza trhu, odhad poptávky, SWOT analýza, tvorba marketingové strategie, řízení projektu a lidských zdrojů, harmonogram projektu s použitím Ganttova …viacAbstract:
The bachelor thesis elaborates a simplified feasibility study of a chosen project which consists in building a watchtower. Individual chapters of the study are worked out following the theoretical framework. The study consists of the project description, market analysis, demand forecasting, SWOT analysis, marketing strategy, management of project and human resources, project schedule using the Gantt …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/klned/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedúci: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron
Zuzana Plachá -
Případová studie marketingové strategie internetové aplikace
Václav Papoušek -
Vytvoření strategie marketingové komunikace: případová
Jakub Krištof -
Projekt a realizace marketingové strategie obchodní společnosti Richter & Frenzel v roce 2009. - Případová studie.
Lukáš Kopecký -
Marketingová strategie vybraného bankovního produktu - běžný účet pro děti, případová studie
Jitka Kuglerová -
Udržitelný rozvoj cestovního ruchu: případová studie marketingové strategie města Jílové u Děčína
Eliška Němečková -
Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií
Jana Machalová -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová