Ina Kopecká

Bakalářská práce

Hodnotenie marketingového mixu vybraného podnikateľského subjektu

Hodnocení marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu
Abstract:
Teoreticko-metodologická část: obsah a podstata marketingu, marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje. Aplikační část: charakteristika firmy, analýza marketingových možností a východisek, postavení firmy v marketingovém prostředí, implementace teorie marketingového mixu na firmu. Závěr, hodnocení celkové situace firmy a doporučení pro management.
 

Klíčová slova

kočárek 4C 4P marketingový mix
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
  • Vedoucí: Olga Horová
  • Oponent: Jana Štefečková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5934

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.