Hodnotenie marketingového mixu vybraného podnikateľského subjektu – Ina Kopecká
Ina Kopecká
Bakalářská práce
Hodnotenie marketingového mixu vybraného podnikateľského subjektu
Hodnocení marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu
Abstract:
Teoreticko-metodologická část: obsah a podstata marketingu, marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje. Aplikační část: charakteristika firmy, analýza marketingových možností a východisek, postavení firmy v marketingovém prostředí, implementace teorie marketingového mixu na firmu. Závěr, hodnocení celkové situace firmy a doporučení pro management.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5934
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Jana Štefečková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5934
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.