Public Relations v neziskové organizaci – Bc. Ivana Chodurová
Bc. Ivana Chodurová
Diplomová práce
Public Relations v neziskové organizaci
Public Relations of Non-Profit Organization
Anotace:
Diplomová práce je strukturovaná do tří hlavních částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou představena východiska k problematice neziskových organizací a public relations v neziskových organizacích se zaměřením na využívání komunikačních nástrojů. Stručně jsou představeny možnosti marketingového výzkumu a metodologie marketingového průzkumu, jehož výsledky jsou představeny …víceAbstract:
Diploma thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project. Theoretical part presents base of non-profit organizations and public relations for non-profit organizations, focused on use of communication tools. Possibilities of marketing research and methodology are briefly summarized in practical part of the thesis. Practical part deals with analysis of current use of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chodurová, Ivana. Public Relations v neziskové organizaci. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Angažmá mediálních osobností ve vysoké politice za hnutí ANO 2011
Lenka SKRZECZKOVÁ -
Cesta ke skutečné svobodě; Boj za občanská práva ve Spojených státech amerických v 50. a 60. letech
David FRONK -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Public Relations jako nástroj komunikační strategie neziskových organizací
Lenka PARCHAŃSKI -
Public relations ve státní správě: Komunikační strategie Prahy 3
Martina Kunová -
Komunikační strategie firmy se zaměřením na Public Relations
Klára Votavová -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Veronika Smolíková