Marketingový plán pro Bertiny lázně – Bc. Michaela SOBOTKOVÁ
Bc. Michaela SOBOTKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový plán pro Bertiny lázně
Marketing plan for Bertiny lázně
Anotace:
Tato bakalářská byla vypracována na téma marketingový plán pro lázeňské zařízení. Hlavním cílem je vytvořit marketingový plán pro Bertiny lázně Třeboň s.r.o. Firma se zabývá rekondičními a relaxačními pobyty, vhodnými pro stavy únavy a snížení výkonnosti, zlepšení fyzické kondice, rekonvalescence nebo snížení nadváhy, apod. Vedlejšími cíli je vytvoření analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. V rámci …víceAbstract:
This thesis was elaborated on the topic: Marketing plan for a spa. The main objective of my bachelor thesis was to create a marketing plan for spa. I elaborated it for a company Bertiny lázně Třeboň s. r. o. Bertiny lázně provides recondition and relax stays, suitable for erg asthenia and reduced capability dispositions, improvement of physical condition, convalescence, or overweight reduction and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Zveřejnit od: 17. 4. 2009
Identifikátor:
11832
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOBOTKOVÁ, Michaela. Marketingový plán pro Bertiny lázně. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Filip Kvasnička -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Sanchir Gansum -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Případové studie: Komplexní analýza vnitřního prostředí e-commerce platformy Amazon
David Grinberg -
Analýza vnitřního prostředí v provozních prostorách metra
Jiří Haščyn
Název
Vložil
Vloženo
Práva