Vnímání reklamy v rámci živých přenosů na platformě Twitch – Natálie Durčáková
Natálie Durčáková
Bakalářská práce
Vnímání reklamy v rámci živých přenosů na platformě Twitch
Perception of Advertising in Live Broadcasts on Twitch
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vnímání reklamy na Twitchi a účinnost Twitche jako plat-formy pro influencer marketing a budování značky. Teoretická část práce poskytuje hlu-boké porozumění různým konceptům souvisejícím s digitálním marketingem, influencer marketingem a budováním značky v online světě. Praktická část práce se zaměřuje na kvantitativní výzkum, jehož cílem je prozkoumat vnímání reklamy …víceAbstract:
This bachelor's thesis explores the perception of advertising on Twitch and the effective-ness of Twitch as a plat-form for influencer marketing and branding. The theoretical part of the thesis provides a thick-eyed understanding of various concepts related to digital marketing, influencer marketing and branding in the online world. The practical part of the thesis focuses on quantitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Durčáková, Natálie. Vnímání reklamy v rámci živých přenosů na platformě Twitch. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
The impact of influencer marketing on customer engagement
Tatiana Larišová -
Influencer marketing v moderním komunikačním mixu
Valeriia Udalova -
Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje
Klára ŠTÍHLOVÁ -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Influencer marketing na platformách twitch.tv a youtube.com
Jan Jašek -
Budování značky Vagón Café
Václav Bednář -
Využití marketingového výzkumu v procesu budování značky
Karolina Benešová