Marcel KOREJS

Bachelor's thesis

Analýza a návrh systému HelpDesk

Analysis and design of the new HelpDesk system
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a návrhem helpdeskového systému v prostředí soukromé společnosti. Na začátku práce je popsán výchozí stav a současný proces řešení incidentů. V dalších částech jsou uvedeny požadavky kladené na systém a popis vybraných již existujících helpdeskových řešení. V této části jsou uvedeny také další způsoby pořízení vhodného systému. Dále je v práci uvedeno vlastní …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis and design of the new helpdesk system for private company. At the beginning of the work describes the initial state and the current process of solving the incident. The other parts are given requirements for the system and a description of selected existing helpdesk solutions. This section provides other ways to purchase a suitable system too. Work mentioned …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2009
Accessible from:: 17. 7. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 8. 2009
  • Supervisor: Ing. Vladimír Vaněk

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOREJS, Marcel. Analýza a návrh systému HelpDesk. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.7.2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 17. 7. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

University of Ostrava

Faculty of Science

Bachelor programme / field:
Applied Information Science / Applied Information Science