Analysis of fashion consumer segments in the mega cities London and Paris – Diana Fegers
Diana Fegers
Diplomová práce
Analysis of fashion consumer segments in the mega cities London and Paris
Analysis of fashion consumer segments in the mega cities London and Paris
Anotace:
The goal of this master thesis is to contribute to the lack of consumer research in the special context of global fashion mega cities. For this purpose, the thesis is structured in three main parts. The first part introduces the current trends of urbanization as well as rising consumer expectations in special regards to the fashion and apparel industry. In the second part, initiatives approaching these …víceAbstract:
The goal of this master thesis is to contribute to the lack of consumer research in the special context of global fashion mega cities. For this purpose, the thesis is structured in three main parts. The first part introduces the current trends of urbanization as well as rising consumer expectations in special regards to the fashion and apparel industry. In the second part, initiatives approaching these …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73959
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Martina Fricke
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73959
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace zákazníků na trhu slow fashion v České republice
Katsiaryna Babenka -
Centrality and central places in contemporary urban discourse
Marek Lichter