Bc. Zuzana Švábová

Bakalářská práce

Zpravodajské žánry a prvky persuase

'Hospodářské noviny' newspaper's elements of persuasion in the news coverage
Anotace:
Persuase neboli přesvědčování obecně znamená vědomé užívání znaků a symbolů se záměrem ovlivnit něčí přesvědčení, postoje a rozhodnutí. Cílem persuase je získat vliv nad danou osobou nebo osobami, případně změna postoje této osoby nebo osob k určitému objektu. Persuase v jazykovém pojetí a v pojetí této práce však nemusí být nutně záměrná. Cílem této bakalářské práce je identifikace a popis persuasivních …více
Abstract:
The term ‘persuasion’ generally represents willful usage of characters and symbols in order to influence someone’s conviction, attitude, or decision. The goal of the persuasion is to gain influence upon a certain person, optionally his or her attitude to some objects. The persuasion treated in the thesis doesn’t necessary have to be intentional, similar as the persuasion in linguistic conception. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2008
  • Vedoucí: PhDr. Jiřina Salaquardová
  • Oponent: Mgr. Kateřina Škařupová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií