Mgr. Marta POTUŽNÍKOVÁ

Master's thesis

Nový produkt na trhu - kult-magazín

New product in the market-"kult-magazine"
Abstract:
The thesis is mapping beginnig, activity and marketing target of Mittelbayerische newspaper relating to kult-magazine. The practical part includes a competition analysis which are related to kult-Magazin. The thesis includes the questionnaire probe on the theme {\clq}reaktion inhabitant to new kult-Magazin and his interpretation. The project part conntets to the practical part in form of marketing …more
Abstract:
Německý trh printových medií je bohatý svojí nabídkou novin, časopisů a vstup na trh s novým titulem není jednoduchý. Diplomová práce dokumentuje vznik a rozvoj kult magazínu, nového produktu Mittelbayerische Verlag. Kult magazín je odrazem webové stránky kult.de pro vychodní Bavorsko. Každý registrovaný uživatel má na webu svůj profil s nímž se prezentuje.Spousta lidí zná web kult. de, ale kolik jich …more
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Accessible from:: 27. 4. 2011
Identifier: 10577

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

POTUŽNÍKOVÁ, Marta. Nový produkt na trhu - kult-magazín. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.