Mgr. Marta POTUŽNÍKOVÁ
Master's thesis
Nový produkt na trhu - kult-magazín
New product in the market-"kult-magazine"
Abstract:
The thesis is mapping beginnig, activity and marketing target of Mittelbayerische newspaper relating to kult-magazine. The practical part includes a competition analysis which are related to kult-Magazin. The thesis includes the questionnaire probe on the theme {\clq}reaktion inhabitant to new kult-Magazin and his interpretation. The project part conntets to the practical part in form of marketing …moreAbstract:
Německý trh printových medií je bohatý svojí nabídkou novin, časopisů a vstup na trh s novým titulem není jednoduchý. Diplomová práce dokumentuje vznik a rozvoj kult magazínu, nového produktu Mittelbayerische Verlag. Kult magazín je odrazem webové stránky kult.de pro vychodní Bavorsko. Každý registrovaný uživatel má na webu svůj profil s nímž se prezentuje.Spousta lidí zná web kult. de, ale kolik jich …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Accessible from:: 27. 4. 2011
Identifier:
10577
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POTUŽNÍKOVÁ, Marta. Nový produkt na trhu - kult-magazín. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie
Kateřina Strýčková -
Návrh strategie marketingové komunikace při zakládání vzdělávacího centra
Eva Bittmanová -
Návrh marketingové strategie pro firmu XY v oboru průmysového chlazení
Libuše Pavlíková -
Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh
Dana JERMANOVÁ -
Návrh komunikační strategie firmy HEINZ - ELEKTRO s.r.o.
Miloslav TICHÝ -
Marketingová strategie vybraného subjektu
Václav BÖHM -
Reflexe klimatické změny v managementu obecního majetku na příkladu vybraných obcí MAS Slavkovské Bojiště
Tereza Stoklasová -
Místní akční skupina Slavkovské bojiště pohledem členů
Marie Jílková