Tandemová výuka na 1. stupni základní školy – Mgr. Markéta Vroblová
Mgr. Markéta Vroblová
Diplomová práce
Tandemová výuka na 1. stupni základní školy
Co-teaching at primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá popisem tandemové výuky (fáze, formy, určitá specifika apod.). Cílem diplomové práce je představit spolupráci dvou vybraných učitelů při všech fázích tandemové výuky na prvním stupni základních škol a zjistit, jaké formy společné výuky jsou jimi v praxi často používané. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části nahlédneme na učitelství jako na profesi …víceAbstract:
This diploma thesis describes cooperative teaching (phases, forms, certain specifics, etc.). Goal of this diploma thesis is to introduce cooperation between two selected teachers at all phases of collaborative teaching at primary schools and to find out what forms of tandem teaching are often used in practice. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part we will look at teaching as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zvc7i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Tandemová výuka jako forma podpory začínajících učitelů na prvním stupni základní školy
Eliška Vlčková -
Tandemová výuka jako nástroj profesního rozvoje učitelů na prvním stupni základních škol
Klečková Klečková