Tandemová výuka na 1. stupni základní školy – Mgr. Markéta Vroblová
Mgr. Markéta Vroblová
Master's thesis
Tandemová výuka na 1. stupni základní školy
Co-teaching at primary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá popisem tandemové výuky (fáze, formy, určitá specifika apod.). Cílem diplomové práce je představit spolupráci dvou vybraných učitelů při všech fázích tandemové výuky na prvním stupni základních škol a zjistit, jaké formy společné výuky jsou jimi v praxi často používané. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části nahlédneme na učitelství jako na profesi …moreAbstract:
This diploma thesis describes cooperative teaching (phases, forms, certain specifics, etc.). Goal of this diploma thesis is to introduce cooperation between two selected teachers at all phases of collaborative teaching at primary schools and to find out what forms of tandem teaching are often used in practice. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part we will look at teaching as …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zvc7i/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Tandemová výuka jako forma podpory začínajících učitelů na prvním stupni základní školy
Eliška Vlčková -
Tandemová výuka jako nástroj profesního rozvoje učitelů na prvním stupni základních škol
Klečková Klečková