Analýza konkurence a marketingový výzkum pro Českou spořitelnu, a.s. – Kamila Hálová
Kamila Hálová
Diplomová práce
Analýza konkurence a marketingový výzkum pro Českou spořitelnu, a.s.
Analysis of Market Competition and Marketing Research for Česká spořitelna, a.s.
Anotace:
Práce se týká analýzy konkurence na trhu bankovních produktů a srovnání produktů. Za tímto účelem jsem provedla marketingový výzkum, abych zjistila, jak jsou zákazníci spokojeni s produkty a jaké mají požadavky. Na základě výsledků výzkumu jsem provedla celkové zhodnocení výzkumu a navrhla doporučení pro Českou spořitelnu, a. s.Abstract:
The thesis focuses on analyzing competition in the market of banking products and on comparing these products. The thesis analytical part is based on a marketing survey carried out by the thesis author in order to examine satisfaction of customers with products placed in the market as well as to ascertain customers´ requirements. Using results of this survey, an overall assessment of the situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97725
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Igor Černý
- Oponent: Stanislav Vajs
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HÁLOVÁ, Kamila. \textit{Analýza konkurence a marketingový výzkum pro Českou spořitelnu, a.s.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/vzwnpm/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková