Druhá průmyslová revoluce na příkladu elektrifikace Mahenova divadla. Didaktické zpracování tématu – Bc. Veronika Kornelová
Bc. Veronika Kornelová
Master's thesis
Druhá průmyslová revoluce na příkladu elektrifikace Mahenova divadla. Didaktické zpracování tématu
Second industrial revolution on the example of electrification of Mahen's theater. Didactical application for history education
Anotácia:
Tato diplomová je příspěvkem k didaktickému zpracování tématu druhé fáze průmyslové revoluce a jeho provázáním s regionální památkou, kterou je brněnské Mahenovo divadlo. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o prvních dvou fázích průmyslové revoluce a o kulturním rozvoji v této době. Podkapitola je věnována historii vybraných brněnských divadel s …viacAbstract:
This thesis deals with the didactic approach to the topic of the second stage of the Industrial revolution. The aim is to connect the topic of the industrial revolution and the regional monument which is Mahenovo divadlo. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the stages of the industrial revolution and cultural development. The information about …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ma11b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedúci: PhDr. Kamil Štěpánek, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Bohuslav Klíma, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KORNELOVÁ, Veronika. \textit{Druhá průmyslová revoluce na příkladu elektrifikace Mahenova divadla. Didaktické zpracování tématu}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/vzxg7c/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in History
Práce na příbuzné téma
-
Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Projektová metoda - region Kladno a Nové Strašecí
Marie Hanzlíková -
Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Projektová metoda - region Cheb a blízké okolí.
Karina PITTROFFOVÁ -
Využití projektové metody ve výuce regionální historie – Brno pod nacistickou okupací
Michael Folprecht -
Projektová metoda ve výuce vlastivědy - "Židovské město Terezín"
Lucie Žáčková -
Projektová metoda a její využití na 1.stupni ZŠ
Marie Petrásková -
Projektová výuka regionálních dějin na příkladu obce Vnorovy
Kamila Vajdíková -
Regionální historie a její vlastivědné prvky ve výuce na 1.stupni ZŠ (Projektová výuka se zaměřením na regionální historii města Bzence)
Veronika Kantoráková -
Regionální historie a její vlastivědné prvky na I. st. ZŠ (Projektová výuka se zaměřením na regionální historii města Vyškova)
Lenka Frydrychová