Politický marketing a sociální média - politické strany a Twitter ve volbách do Poslanecké sněmovny v ČR v roce 2013 – Andrea VOTÁPKOVÁ
Andrea VOTÁPKOVÁ
Bakalářská práce
Politický marketing a sociální média - politické strany a Twitter ve volbách do Poslanecké sněmovny v ČR v roce 2013
Political marketing and social media - political parties and twitter in parliamentary elections in the Czech Republic in 2013
Anotace:
Cílem práce je analýza twitterové komunikace politických stran a jejích představitelů, kteří zvítězili ve volbách do Poslanecké sněmovny České republiky v roce 2013. Jednalo se o tyto strany: ANO, ČSSD, KDUČSL, KSČM, ODS, TOP 09 a Úsvit. Práce se rovněž zabývá porovnáním twitterové komunikace ve volbách do poslanecké sněmovny v roce 2010. V teoretické části vysvětluji koncept politického marketingu …víceAbstract:
This bachelor thesis (Political marketing and social media political parties and Twitter in parliamentary elections in the Czech Republic in 2013) focuses on using of political marketing in case of Twitter for political communication in the time of election campaigns in the Czech republic in 2013. The analysis of this work will focus on the Twitter profiles of political parties and their leaders, that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOTÁPKOVÁ, Andrea. \textit{Politický marketing a sociální média - politické strany a Twitter ve volbách do Poslanecké sněmovny v ČR v roce 2013}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta filozofická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/w0abup/.
Jak správně citovat práci
VOTÁPKOVÁ, Andrea. Politický marketing a sociální média - politické strany a Twitter ve volbách do Poslanecké sněmovny v ČR v roce 2013. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy a východoevropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
Kůsová Kůsová -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo