Politický marketing a sociální média - politické strany a Twitter ve volbách do Poslanecké sněmovny v ČR v roce 2013 – Andrea VOTÁPKOVÁ
Andrea VOTÁPKOVÁ
Bachelor's thesis
Politický marketing a sociální média - politické strany a Twitter ve volbách do Poslanecké sněmovny v ČR v roce 2013
Political marketing and social media - political parties and twitter in parliamentary elections in the Czech Republic in 2013
Abstract:
Cílem práce je analýza twitterové komunikace politických stran a jejích představitelů, kteří zvítězili ve volbách do Poslanecké sněmovny České republiky v roce 2013. Jednalo se o tyto strany: ANO, ČSSD, KDUČSL, KSČM, ODS, TOP 09 a Úsvit. Práce se rovněž zabývá porovnáním twitterové komunikace ve volbách do poslanecké sněmovny v roce 2010. V teoretické části vysvětluji koncept politického marketingu …moreAbstract:
This bachelor thesis (Political marketing and social media political parties and Twitter in parliamentary elections in the Czech Republic in 2013) focuses on using of political marketing in case of Twitter for political communication in the time of election campaigns in the Czech republic in 2013. The analysis of this work will focus on the Twitter profiles of political parties and their leaders, that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOTÁPKOVÁ, Andrea. \textit{Politický marketing a sociální média - politické strany a Twitter ve volbách do Poslanecké sněmovny v ČR v roce 2013}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Philosophy and Arts. 2016. Available from: https://theses.cz/id/w0abup/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOTÁPKOVÁ, Andrea. Politický marketing a sociální média - politické strany a Twitter ve volbách do Poslanecké sněmovny v ČR v roce 2013. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / field:
International Regional Studies / International Relations and East European Studies
Theses on a related topic
-
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
Kůsová Kůsová -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing ODS
Petr Košťál