Vývoj názorů na roli internetu ve vzdělávacím systému České republiky od 90. let 20. století – Bc. Petra Dudová
Bc. Petra Dudová
Master's thesis
Vývoj názorů na roli internetu ve vzdělávacím systému České republiky od 90. let 20. století
Development of opinions on the role of the Internet in the education system in Czech Republic since the 1990s
Abstract:
Moje diplomová práce je zaměřena na problematiku vývoje názorů na roli internetu ve vzdělávacím systému České republiky. Cílem práce je analýza postavení internetu v rámci českého vzdělávání od 90. let 20. století doposud. V první části práce se věnuji především analýze základních pojmů a teoretickému podložení problematiky na základě poznatků autorů odborných publikací. Ve stěžejní empirické části …moreAbstract:
My diploma thesis is focused on the topic of development of opinions on the role of the Internet in the educational system in Czech Republic. The aim of this thesis is to analyse the position of the Internet in Czech education from the 1990s to the present. The first part of the thesis is focused mainly on the analysis of basic terms and the theoretical background of the topic based on the findings …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bor76/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Adam Franc
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUDOVÁ, Petra. \textit{Vývoj názorů na roli internetu ve vzdělávacím systému České republiky od 90. let 20. století}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2018. Available from: https://theses.cz/id/w0b3zy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media