Mgr. Jan Čejka

Bakalářská práce

Shader pro vykreslení obilného pole

A Shader for Grain Field Rendering
Anotace:
Tato práce popisuje metodu animace a vizualizace obilného pole. Pohyb rostlin je založen na působení větru a je vypočten s využitím knihovny CUDA. Vykreslení probíhá pomocí geometry shaderů a OpenGL. V závěru práce lze najít implementaci pro grafy scény a vyhodnocení dosažené rychlosti výpočtu.
Abstract:
The thesis presents a method of grain field animation and visualization. Plant movement is influenced by wind forces and the calculation is performed with CUDA library. Rendering is done by OpenGL and geometry shaders. The end of the thesis describes an implementation for scene graphs and provides results of rendering speed measurement.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2011
  • Vedoucí: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
  • Oponent: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.