Shader pro vykreslení obilného pole – Mgr. Jan Čejka
Mgr. Jan Čejka
Bachelor's thesis
Shader pro vykreslení obilného pole
A Shader for Grain Field Rendering
Anotácia:
Tato práce popisuje metodu animace a vizualizace obilného pole. Pohyb rostlin je založen na působení větru a je vypočten s využitím knihovny CUDA. Vykreslení probíhá pomocí geometry shaderů a OpenGL. V závěru práce lze najít implementaci pro grafy scény a vyhodnocení dosažené rychlosti výpočtu.Abstract:
The thesis presents a method of grain field animation and visualization. Plant movement is influenced by wind forces and the calculation is performed with CUDA library. Rendering is done by OpenGL and geometry shaders. The end of the thesis describes an implementation for scene graphs and provides results of rendering speed measurement.Kľúčové slová
geometry shader shader CUDA OpenGL GLSL fyzikální model textura vychýlení osg osgCompute
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q6ojc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2011
- Vedúci: prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
- Oponent: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Informatics / Computer Graphics and Image Processing
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.