Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace – Bc. Kateřina Pokorná
Bc. Kateřina Pokorná
Diplomová práce
Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace
Marketing Communication Strategy of Public-Benefit Corporation
Anotace:
Cílem této práce je vytvoření projektu marketingové komunikační strategie vybrané příspěvkové organizace. V rámci řešení bylo využito ke zjištění současného stavu a potřeb organizace analýzy současné úrovně marketingové komunikace. Následovaly další analýzy jako analýza marketingového prostředí, konkurence, demografická analýza v okrese, kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů, kvantitativní …víceAbstract:
The aim of this Dissertation is creation of a project of a marketing communication strate-gy of a selected allowance organisation. An analysis of the current level of marketing communication was used within the framework of the project solution in order to identify the current state and needs of the organisation. This was followed by other analyses, such as marketing environment analysis, competition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pokorná, Kateřina. Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Hodnocení marketingové komunikace společnosti Domov - realitní kancelář v.o.s.
Jan Kindl -
Marketingová komunikace vybraného televizního pořadu
Kateřina Polášková -
Analýza marketingové komunikace Domova Sue Ryder, z.ú.
Petra Vothová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací na Vysočině
Lucie Kučerová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Filip HOŠINSKÝ -
Percepce propagace vybraného centra pro seniory potenciálními uživateli jeho služeb
Anežka Votrubová -
Propagace čtenářství v Hořicích se zaměřením na Domov pro seniory Hořice.
Zuzana Žďárská