Bc. Kateřina Pokorná

Master's thesis

Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace

Marketing Communication Strategy of Public-Benefit Corporation
Abstract:
Cílem této práce je vytvoření projektu marketingové komunikační strategie vybrané příspěvkové organizace. V rámci řešení bylo využito ke zjištění současného stavu a potřeb organizace analýzy současné úrovně marketingové komunikace. Následovaly další analýzy jako analýza marketingového prostředí, konkurence, demografická analýza v okrese, kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů, kvantitativní …more
Abstract:
The aim of this Dissertation is creation of a project of a marketing communication strate-gy of a selected allowance organisation. An analysis of the current level of marketing communication was used within the framework of the project solution in order to identify the current state and needs of the organisation. This was followed by other analyses, such as marketing environment analysis, competition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pokorná, Kateřina. Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe