Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace – Bc. Kateřina Pokorná
Bc. Kateřina Pokorná
Master's thesis
Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace
Marketing Communication Strategy of Public-Benefit Corporation
Abstract:
Cílem této práce je vytvoření projektu marketingové komunikační strategie vybrané příspěvkové organizace. V rámci řešení bylo využito ke zjištění současného stavu a potřeb organizace analýzy současné úrovně marketingové komunikace. Následovaly další analýzy jako analýza marketingového prostředí, konkurence, demografická analýza v okrese, kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů, kvantitativní …moreAbstract:
The aim of this Dissertation is creation of a project of a marketing communication strate-gy of a selected allowance organisation. An analysis of the current level of marketing communication was used within the framework of the project solution in order to identify the current state and needs of the organisation. This was followed by other analyses, such as marketing environment analysis, competition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POKORNÁ, Kateřina. \textit{Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/w0hmlr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pokorná, Kateřina. Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Hodnocení marketingové komunikace společnosti Domov - realitní kancelář v.o.s.
Jan Kindl -
Marketingová komunikace vybraného televizního pořadu
Kateřina Polášková -
Analýza marketingové komunikace Domova Sue Ryder, z.ú.
Petra Vothová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací na Vysočině
Lucie Kučerová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Filip HOŠINSKÝ -
Percepce propagace vybraného centra pro seniory potenciálními uživateli jeho služeb
Anežka Votrubová -
Propagace čtenářství v Hořicích se zaměřením na Domov pro seniory Hořice.
Zuzana Žďárská