Ing. Ján Kriváň

Bakalářská práce

Interakce negativních a pozitivních emocí v reklamě a jej vliv na zpracování prezentovaných informací

Interaction of negative and positive emotions in advertising and its influence on processing of presented information
Abstract:
The aim of the thesis is to verify possible link between contrast effect in persuasive message and its effect on various factors of efficient messages, which include change of attitude index, message evaluation and cognitive effort. Except for the main interaction of the contrast effect and predictors of message efficiency, intervening variables of subject’s arousal and involvement were taken into …více
Abstract:
Práca sa zameriava na overenie možnej existencie efektu kontrastu v persuáznych zdeleniach a jeho vplyvu na rôzne zložky efektivity zdelení, medzi ktoré patria zmena indexu postoja, hodnotenie správy a kognitívna snaha. Okrem hlavného vzťahu efektu kontrastu na prediktory efektivity zdelenia sú zohľadnené i intervenujúce premenné arousalu a zaujatia subjektu. Hlavnému výskumu predchádzal výskum na …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Miroslav Šipula
  • Oponent: Mgr. Dana Brhelová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie

Práce na příbuzné téma