Pavla Sedláková
Bachelor's thesis
Marketing luxusní značky Dior
Marketing of the luxury brand Dior
Abstract:
Hlavním tématem bakalářské práce je marketing luxusní módní značky Dior. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingové metody. Tato práce popisuje, jaké nástroje Dior při získávání zákazníka využívá a zda tyto nástroje fungují. Teoretickou částí práce jsem se zaměřila na představení marketingu, marketingového mixu a marketingové strategie. Dále jsem se věnovala luxusu. Metodologická část seznamuje …moreAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is the marketing of the luxury fashion brand Dior. The aim is to describe and analyze marketing methods. This thesis describes which tools Dior use to gain customers and how these tools work. The theoretical part of my work is focused on introducing marketing, marketing mix and marketing strategy. I was also devoted to luxury. The methodological part introduces …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 2. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69958
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Iva Horáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69958
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
Marketing, luxus a Unique Fashion Week
Kristýna Boková -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel
Barbora HAMPLOVÁ -
Marketing luxusních značek
Milena Charvátová