Pavla Sedláková

Bachelor's thesis

Marketing luxusní značky Dior

Marketing of the luxury brand Dior
Abstract:
Hlavním tématem bakalářské práce je marketing luxusní módní značky Dior. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingové metody. Tato práce popisuje, jaké nástroje Dior při získávání zákazníka využívá a zda tyto nástroje fungují. Teoretickou částí práce jsem se zaměřila na představení marketingu, marketingového mixu a marketingové strategie. Dále jsem se věnovala luxusu. Metodologická část seznamuje …more
Abstract:
The main topic of this bachelor thesis is the marketing of the luxury fashion brand Dior. The aim is to describe and analyze marketing methods. This thesis describes which tools Dior use to gain customers and how these tools work. The theoretical part of my work is focused on introducing marketing, marketing mix and marketing strategy. I was also devoted to luxury. The methodological part introduces …more
 

Keywords

luxus marketing Dior

Keywords

marketing Dior luxury
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 2. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Iva Horáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69958

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management