Kamila FROLOVÁ

Bachelor's thesis

Jazykové dovednosti žáků čtyřletých a osmiletých gymnázií

Language Skills of Students of Secondary Grammar Schools
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku jazykových dovedností studentů gymnázia. Hlavním cílem práce je porovnat jazykové dovednosti žáků čtyřletého a osmiletého gymnázia. Obsahem této bakalářské práce je teoretická část a praktická část. V teoretické části je vymezen vzdělávací systém v České republice, systém kurikulárních vzdělávacích dokumentů, mezinárodní výzkum v oblasti vzdělávání PISA …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the issue of Language skills of students of gymnasium. The main aim of thesis is to compare language skills of the four-year gymnasium and the eight-year gymnasium students. This bachelor thesis comprises a theoretical part and a practical part. The theoretical part defines an educational system in the Czech Republic as well as a curricular educative documents system …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FROLOVÁ, Kamila. Jazykové dovednosti žáků čtyřletých a osmiletých gymnázií. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/