Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy – Michaela RUSÍNOVÁ
Michaela RUSÍNOVÁ
Bakalářská práce
Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
Gender stereotypes in advertising - Advertising during 20th century with the intention of gender stereotypes
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to acquiant readers with advertising, mainly with gender stereotypes in advertising, what the gender stereotypes in advertising are, how they behave and what their marketing purpose is. In a first part I focus on theory about advertising, gender as such, gender in society, connection gender with advertising and development of gender stereotypes in advertising during …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s reklamou, konkrétně genderovými stereotypy v reklamě, co to genderové stereotypy v reklamě jsou, jak se projevují a jaký mají pro marketing význam. V první části se zaměřuji na teorii ohledně reklamy, gendru jako takového, ve společnosti a poté propojení gendru s reklamou a vývoj v průběhu 20.století. Druhá část popisuje ovlivnění gendru v reklamě společností …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
13947
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RUSÍNOVÁ, Michaela. \textit{Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/w1145r/.
Jak správně citovat práci
RUSÍNOVÁ, Michaela. Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender stereotypy v televíznej reklame
Ivana Smoleňová -
Historický význam ropy pro socioekonomický vývoj USA
Viktor Vráblik -
Významné milníky ústavního vývoje USA v letech 1776 až 1870
Jan Franěk -
Vliv (ex)prezidenta Donalda Trumpa na vývoj demokracie v USA: případová studie vlivu sociálních sítí
Michal Hostonský -
Menová politika FEDu v interakcii na ekonomický vývoj v USA
Veronika Buláková -
Zmena politiky vo vzťahoch USA a Ruska po Donaldovi Trumpovi
Petr Kubesa -
Analýza výdajů americké federální vlády na podporu Jižního Vietnamu a jejich vliv na hospodářský vývoj USA v letech 1965-1975
Kamila Hošková