Příležitosti na trhu vína pro rodinné vinařství – Bc. Miluše Pfefferová
Bc. Miluše Pfefferová
Master's thesis
Příležitosti na trhu vína pro rodinné vinařství
Opportunities in the wine market for family winery
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vymezit okruh příležitostí na trhu vína při současných podmínkách v České republice. V rámci literární rešerše v diplomové práci byly vymezeny a vysvětleny základní pojmy a ekonomické aspekty formující současný český agrobyznys, konkrétně trh vína. Rovněž byla provedena komoditní charakteristika prodávaného artiklu a produktů s vyšší přidanou hodnotou, jež jsou předmětem obchodní …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to define the range of opportunities on the wine market under the current conditions in the Czech Republic. The basic concepts and economic aspects of contemporary Czech agrobusiness, namely the wine market, were defined and explained within the theoretical part of this thesis. The commodity characteristics of the product and higher value-added products, which are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/kedg0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
- Vedúci: Ing. Vojtěch Tamáš, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Hrubá Krásná
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Trh s vínem v ČR
Magdalena Tomanová -
Zhodnocení trhu s vínem v České republice v kontextu s Evropskou unií
Hana Perničková -
Zhodnocení vlivu Číny na trh s vínem
Eva Herčíková -
Trh s vínem v České republice a politika vinohradnictví a vinařství
Eliška Vlašicová -
Faktory působící na trh s vínem v České republice.
Marie Blahová -
Zahraniční obchod EU s vínem s důrazem na ČR
Daniela Dvořáková -
Španielsky trh s vínom
Roman Straňovský -
Zhodnocení trhu s vínem v České republice za použití gravitačního modelu obchodu
Ondřej Havlík