Mgr. Viktorie Vacková

Master's thesis

Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu

The use of mobile applications for increasing customer value as a modern tool of direct marketing
Abstract:
Tato práce se zabývá nedostatečně prozkoumanou oblastí: úlohou a účinností mobilních aplikací potravinářských řetězců při zvyšování hodnoty zákazníka, přičemž se zaměřuje na perspektivu spotřebitele. Kontextem studie je trh s potravinami v České republice se specifickým zaměřením na sedm předních potravinářských řetězců – Kaufland, Albert, Lidl, Penny Market, Tesco, Globus a Billa. Výzkum zkoumá klubové …more
Abstract:
This thesis delves into an under-researched area: the role and effectiveness of grocery chains' mobile applications in enhancing customer value, focusing on the consumer's perspective. The context of the study is the Czech Republic's grocery market, with a specific focus on seven leading grocery chains – Kaufland, Albert, Lidl, Penny Market, Tesco, Globus, and Billa. The research examines these chains …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Radek Turčáni
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní