Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu – Mgr. Viktorie Vacková
Mgr. Viktorie Vacková
Master's thesis
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
The use of mobile applications for increasing customer value as a modern tool of direct marketing
Abstract:
Tato práce se zabývá nedostatečně prozkoumanou oblastí: úlohou a účinností mobilních aplikací potravinářských řetězců při zvyšování hodnoty zákazníka, přičemž se zaměřuje na perspektivu spotřebitele. Kontextem studie je trh s potravinami v České republice se specifickým zaměřením na sedm předních potravinářských řetězců – Kaufland, Albert, Lidl, Penny Market, Tesco, Globus a Billa. Výzkum zkoumá klubové …moreAbstract:
This thesis delves into an under-researched area: the role and effectiveness of grocery chains' mobile applications in enhancing customer value, focusing on the consumer's perspective. The context of the study is the Czech Republic's grocery market, with a specific focus on seven leading grocery chains – Kaufland, Albert, Lidl, Penny Market, Tesco, Globus, and Billa. The research examines these chains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oooxo/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Radek Turčáni
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VACKOVÁ, Viktorie. \textit{Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2024. Available from: https://theses.cz/id/w17qip/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní technologie v maloobchodě
Martin STEHLÍK -
Návrh metodiky pro stanovení a praktickou aplikaci k-hodnoty pro běžně používané příměsi a cementy
Matěj Prudil -
Aplikace metod fundamentální analýzy pro nalezení fair hodnoty akcií vybraného odvětví
Ondřej Habr -
Aplikace pro stanovení a predikování tuhostních parametrů pneumatik pro automobily na základě experimentálních dat
Jana Dufková -
Aplikace teorie extrémních hodnot a kopul pro modelování operačního rizika pojišťovny
Jiří Koudelka -
Mobilní aplikace pro podporu sportovního tréninku
Tomáš OROŠ -
Aplikace pro doporučování cen ubytování
Jan Hála -
Podnikání v cestovním ruchu z pohledu ochrany spotřebitele
Andrea Schiefertová