Problematika výuky žáků se syndromem ADHD – Ing. Veronika Hráčková
Ing. Veronika Hráčková
absolventská práce studenta CŽV
Problematika výuky žáků se syndromem ADHD
The issues connected with education of students with ADHD syndrome
Anotace:
Závěrečná práce se zaměřuje na problematiku výuky žáků s ADHD. Cílem této práce je definovat pojem ADHD, určit příčiny vzniku a popsat jeho symptomy. Jakým způsobem se tato porucha diagnostikuje a jaké existují možnosti zvládání tohoto syndromu. V dal-ší části závěrečné práce se zaměřím na oblast vzdělávání žáků s ADHD. Najdeme zde odpověď na otázku, jakou roli v životě dítěte s ADHD hraje rodina …víceAbstract:
This final paper focuses on the issues connected with education of students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD). The aim of this paper is to define ADHD, its causes, and symptoms as well at the way of diagnosis and treatment. The next part focuses on education of students suffering from ADHD and answering the question of which role the school and family plays in the life of the child …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRÁČKOVÁ, Veronika. \textit{Problematika výuky žáků se syndromem ADHD}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/w18y7f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky