Bc. Aleksandr Patchenskii

Master's thesis

Principy a význam marketingu

Principles and importance of marketing
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce „Principy a význam marketingu“ je detailněji rozebrat podstatu marketingu, jednotlivé cíle a jeho důležitost. Dále se práce věnuje analyzování současné marketingové strategie německého výrobce motorových olejů značky MANNOL a vypracování nového marketingového plánu pro sektor B2C. První část práce tvoří kapitoly, které zachycují teoretická východiska práce se zaměřením …more
Abstract:
The main aim of the thesis "Principles and importance of marketing" is to analyze in detail the essence of marketing, individual goals and its importance. Furthermore, the thesis analyzes the current marketing strategy of the MANNOL brand motor oil manufacturer and develops a new marketing plan for the B2C sector. The first part of the thesis consists of chapters that depict the theoretical basis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2019
  • Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication