Bc. Aleksandr Patchenskii
Master's thesis
Principy a význam marketingu
Principles and importance of marketing
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce „Principy a význam marketingu“ je detailněji rozebrat podstatu marketingu, jednotlivé cíle a jeho důležitost. Dále se práce věnuje analyzování současné marketingové strategie německého výrobce motorových olejů značky MANNOL a vypracování nového marketingového plánu pro sektor B2C. První část práce tvoří kapitoly, které zachycují teoretická východiska práce se zaměřením …moreAbstract:
The main aim of the thesis "Principles and importance of marketing" is to analyze in detail the essence of marketing, individual goals and its importance. Furthermore, the thesis analyzes the current marketing strategy of the MANNOL brand motor oil manufacturer and develops a new marketing plan for the B2C sector. The first part of the thesis consists of chapters that depict the theoretical basis of …moreKeywords
Diplomová práce analýza marketing marketingový audit marketingový plán marketingový mix komunikační mix motorový olej české prostředí dotazníkové šetření marketingová strategie návrh doporučení sektor B2C kontrola rozpočet. Master's thesis analysis marketing audit marketing plan marketing mix communication mix engine oil Czech environment questionnaire survey marketing strategy proposal recommendation B2C sector control budget.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p0n7n/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie
Eliška Netroufalová -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Tereza Ostrá -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Marketingová strategie oboru Veřejná ekonomika a správa na ESF MU
Lucia Malastová -
Důvěra pacientů: Survey experiment
Kateřina Langerová