Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy – Mgr. Eva ZAJASENSKÁ
Mgr. Eva ZAJASENSKÁ
Diplomová práce
Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
The influence of internal PR on values and attitudes of employees towards their company
Anotace:
Cieľom tejto práce je vytvoriť efektívnu internú komunikáciu vo vlastnej firme. Teoretická časť práce vysvetľuje formy a nástroje interných PR, metodiku výskumu a pracovnú hypotézu. Analytická časť zoznamuje s výsledkami marketingového výskumu, ktorý bol určený na prieskum vplyvu prostriedkov internej komunikácie na postoje a hodnoty zamestnancov slovenských a českých firiem. Projektová časť práce …víceAbstract:
The aim of this work is to create effective internal communication in own company. The theoretical part explains forms and tools of internal PR, methodology of research and op-erative hypothesis. The analytic part introduces results of marketing research, which was specified for examination the influence of internal communication assets on attitudes and values of Slovak and Czech employees. The project …víceKlíčová slova
interné PR lojalita spokojnosť zamestnanec interná komunikácia zábava efektivita harmónia
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10590
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAJASENSKÁ, Eva. Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Interná komunikácia na príklade vybranej spoločnosti
Veronika Mandalíková -
Manažérska komunikácia v hoteloch
Gabriela Oravcová -
Efektívna interná komunikácia (v medzinárodnej poradenskej spoločnosti)
Alexandra Bilá -
Víme, kolik nás opravdu stojí zábava na internetu?
Kateřina PAVLISOVÁ -
Víme, kolik nás opravdu stojí zábava na internetu?
Kateřina PAVLISOVÁ -
E-sport: Soutěž a zábava ve věku nových médií
Rostislav Kavan -
Značka jako zábava
Tomáš Svoboda -
Internetová zábava (on-line hry, hazard, komunity)
Stanislav Němec