Mgr. Eva ZAJASENSKÁ

Diplomová práce

Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

The influence of internal PR on values and attitudes of employees towards their company
Anotace:
Cieľom tejto práce je vytvoriť efektívnu internú komunikáciu vo vlastnej firme. Teoretická časť práce vysvetľuje formy a nástroje interných PR, metodiku výskumu a pracovnú hypotézu. Analytická časť zoznamuje s výsledkami marketingového výskumu, ktorý bol určený na prieskum vplyvu prostriedkov internej komunikácie na postoje a hodnoty zamestnancov slovenských a českých firiem. Projektová časť práce …více
Abstract:
The aim of this work is to create effective internal communication in own company. The theoretical part explains forms and tools of internal PR, methodology of research and op-erative hypothesis. The analytic part introduces results of marketing research, which was specified for examination the influence of internal communication assets on attitudes and values of Slovak and Czech employees. The project …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10590

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZAJASENSKÁ, Eva. Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace