Anwendung des Managerkonzepts Six Sigma in tschechischen Unternehmen – Vladimír FRIDRICH
Vladimír FRIDRICH
Bakalářská práce
Anwendung des Managerkonzepts Six Sigma in tschechischen Unternehmen
The Usage of Six Sigma, a Business Management Strategy, in Czech Industry
Abstract:
The Six Sigma strategy deals with improving the processes that come into existence during the process of the production of goods and service. In the theoretical part of the bachelor thesis the following topics are included: INTRODUCTION (basic awareness of the concept), SIX SIGMA METHODS (DMAIC, DMADV - the most important issues) and THE PROCESS OF APPLICATION (from preparation of an improvement project …víceAbstract:
Die Six Sigma Methodik beschäftigt sich mit der Verbesserung der Prozesse, die während der Produktion von Produkten und Dienstleistungen entstehen. In theoretischem Teil meiner Bachelorarbeit wurden diese Punkte besprochen: EINFÜHRUNG (Grundbewusstsein über dieses Konzept); SIX SIGMA METHODEN (DMAIC, DMADV - die wichtigste Problematik) und EINFÜHRUNGSPROZESS (von der Vorbereitung des Verbesserungsprojekts …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRIDRICH, Vladimír. Anwendung des Managerkonzepts Six Sigma in tschechischen Unternehmen. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Sledování vybraných analytických parametrů vín VOC MODRÉ HORY a VOC PÁLAVA
Jan Šlancar -
Marketing management apelačních vín v ČR se zaměřením na VOC MODRÉ HORY a VOC PÁLAVA
Lucie Šimonová -
The Dutch Trading Company – VOC in East Indies 1600 - 1800 : The Path to Dominance
Prilo Sekundiari -
Analýza oblíbenosti spotřeby vín s označením VOC Modré Hory
Ondřej Rozlílek -
Dopady koronavirové krize na vinaře sdružené ve VOC Modré Hory
Lukáš Melichar -
Katalytická oxidace VOCs v nebezpečných vzdušinách s využitím mikrovlnného ohřevu
Vladimir Lâsac -
Založení VOC Hodonín
Tomáš Chrenka -
Srovnání apelačních systémů VOC
Libor Nazarčuk